Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Aanbevolen berichten

Elke eerste donderdag van de maand een kleine meeting in de Randstad.

Meer informatie volgt over de lokatie (of staat verderop in dit topic).

7 September 19.00 uur Zevenhuizen

- Roodkapje / Marijke*

- Edwin/Nadia*

- Pippi

- Karin/Richard

- Z3tje

- Puk

3 Augustus 19.00 uur Zevenhuizen (incl een hapje eten*)

- Nicole

- Nadia / Edwin*

- Roodkapje / Marijke*

- Wouter*

- Richard / Karin*

- Ivo*

- Eggybee

- Puk

6 Juli, 20.00 uur ZEVENHUIZEN

-Roodkapje

-Wouter

-Edwin

-Nicole

-Ivo

-The Shrike

-Eggybee

-Z3tje

-AnneWilko

-Peet

1 Juni, 20.00 uur

- Roodkapje

- Edwin

- Eggybee

- AnneWilko

- Rob

- Nicole

- Nog een Wouter

11 Mei, 19.30 uur:

- Roodkapje (is er vast niet om 19.30 uur, want moet nog wat doen bij Rob's ZZZ. Effe wachten dus. :P )

- Z3tje?

- The Shrike

- Andre

- Anja

- Nog een Wouter

- Rob?? (Is bij Roodkapje, dus misschien even mee)

- Michel#1 misschien??

- Puk

- Edwin

- Eggybee

Link naar reactie
  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dus vanavond is de eerste meeting :m:

Sorrie even aanpassen ik las dinsdagavond :P

a.s donderdag is kort bij, kunnen donderdag prikken de 11e

Maak in je eerste bericht een lijsje wie er komen, zet mij er maar bij :m:

Link naar reactie

Nou dat moet lukken voor mij ook niet te ver.

Dat is op de a 20 afslag Nieuwekerk en dan rechtsaf richting Zoetermeer en dan aan de linker klant net voor het dorp Zevenhuizen?

In ieder geval kom ik effe kijken.

André

Link naar reactie

Dan zet ik zoiets op voor het Oosten. Dat wordt dan Michiel (maar ja, die is groen, geintje Michiel), Michel#1 en ik. Meer smaken hebben we niet. ;)

Link naar reactie

Da's toevallig, ik dacht hieraan ,gisteravond in bed ;) , om voor de Noorderlingen van NoordHolland zoiets voor te stellen. 1 keer in de maand in bijvoorbeeld Akersloot bij van der Valk ? :wave:

Zat genoeg NH-ers; Chris, Patrick, Tony, Ben, Wilko en Anne, Leonard, ect ect ect en ik zei de gek ! -_-

Reacties !

Link naar reactie
Da's toevallig, ik dacht hieraan ,gisteravond in bed ;) , om voor de Noorderlingen van NoordHolland zoiets voor te stellen. 1 keer in de maand in bijvoorbeeld Akersloot bij van der Valk ? -_-

Zat genoeg NH-ers; Chris, Patrick, Tony, Ben, Wilko en Anne, Leonard, ect ect ect en ik zei de gek ! ;)

Reacties !

welja! doen we! :wave:

Link naar reactie
Dat is op de a 20 afslag Nieuwekerk en dan rechtsaf richting Zoetermeer en dan aan de linker klant net voor het dorp Zevenhuizen?

Precies ;)

Link naar reactie

QUOTE(Marvin @ 2 May 2006, 19:10)

Da's toevallig, ik dacht hieraan ,gisteravond in bed , om voor de Noorderlingen van NoordHolland zoiets voor te stellen. 1 keer in de maand in bijvoorbeeld Akersloot bij van der Valk ?

Zat genoeg NH-ers; Chris, Patrick, Tony, Ben, Wilko en Anne, Leonard, ect ect ect en ik zei de gek !

Reacties !

Tuurlijk komen we dan even langs wieberen, maarre wil dan wel appelmoes met een kers als we toch bij v.d Valk zijn ;)

Link naar reactie
Tuurlijk komen we dan even langs wieberen, maarre wil dan wel appelmoes met een kers als we toch bij v.d Valk zijn ;)

Jij denkt meteen weer aan eten, !!!!

Ik denk aan lekker een uurtje ofzo bij de ZZZ's kletsen en voor de liefhebbers ff rooke ! :wave:

Ps. ik ga weg, moet tennissen !

Link naar reactie
Leuk om de reacties te lezen!

Noordelingen zijn uiteraard wel van harte welkom!

;)

Beetje ver rijden voor de echte Noordkop noordelingen Wouter ! :wave:

Maar bedankt voor het aanbod. -_-

Link naar reactie
er is zo'n tool van google earth waar je op de kaart een "vrindenclub" kunt aanmaken met vlaggetjes waar iedereen woont. Ff zoeken.

Ik heb geen vrienden, alleen vage kennisen.... is er ook een google earth voor vage kennisen?

Link naar reactie

Damn, jullie Zijn me net voor... :foto:

Ik had elke week een meet and greet voor Noorderlingen willen voorstellen op het Drielanden-punt... :lol:

Link naar reactie
Dan zet ik zoiets op voor het Oosten. Dat wordt dan Michiel (maar ja, die is groen, geintje Michiel), Michel#1 en ik. Meer smaken hebben we niet. :foto:

Arnhem/Nijmegen ligt niet zo ver van Deventer. Als we ergens rond Apeldoorn afspreken lijkt me dat mooi. Dan ben ik wel in voor een regionale-(k)wartaal-mini-meeting... Nu nog Joost ff porren, dan zijn we toch al met vijf.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.