Ga naar inhoud

! GECANCELD ! Paasrit - zondag 12 april 2020

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Beste mensen,

Helaas zie ik mij genoodzaakt de rit te moeten annuleren, aangezien de annuleringsvoorwaarden van de lunchlocatie bij een eventuele verlenging van het horecaverbod na 6 april ongewijzigd blijven. 

Mocht de situatie het na 6 april alsnog toelaten, kan ik altijd kijken of ik last minute nog iets kan regelen om de paastraditie in stand te houden.

Het is helaas overmacht en ik hoop dat diegene die (hotel)overnachtingen hebben geboekt, deze kostenloos kunnen annuleren. 

In de loop van volgende week, ontvangt een ieder zijn/haar inschrijfgeld retour. 

Rob & Richelle

Link naar bericht
  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Even een korte update..... Door een zeer treurig gebeuren laat de eindlocatie, lunch en verdere info even op zich wachten. Zoals bij velen al bekend, Rob's vader is overleden (condoleances  s.v

Nee joh, blijft er voor de anderen tenminste voldoende te eten over...

Even een kleine update van mijn kant. Doordat mijn planning de afgelopen week helaas volledig anders liep dan verwacht, heb ik besloten om de route die ik voor ogen had, volledig te gaan wijzigen, aan

Rob het is niet anders, jammer maar helaas en hopelijk volgend jaar meer geluk.

Link naar bericht
  • Administrator

Volkomen begrijpelijk, maar wát jammer! Volgende keer beter inderdaad!

Link naar bericht

Heel jammer, maar alle begrip voor. Hopelijk is deze ellende snel voorbij en kunnen we toch nog van een mooie zomer gaan genieten. 

Link naar bericht

Ai, zonde maar idd begrijpelijk!

Vervelend voor iedereen, maar vooral voor de organisator(s). Hou me aanbevolen voor het eventuele alternatief...

Link naar bericht

De enige juiste beslissing.......

Op naar betere Corona vrije tijden👍🏻👍🏻👍🏻

Link naar bericht

Sluit me aan bij vorige posters. Was te verwachten, We zullen de komende weken/ maanden wel grotere teleurstellingen krijgen.

Link naar bericht
  • Administrator

Alle betalingen zijn teruggestort. Mocht ik er toch 1 over het hoofd hebben gezien, laat het mij even in een PM weten.

Op naar Pasen 2021 🙄

• Thanks 1
  • Haha 1
Link naar bericht
  • BMW-Z-CSi unfeatured en unpinned this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.